vandaag is onze prinses alweer een half jaar uit ons leven.
ik heb er nog steeds moeite mee en dat zal denk ik ook voor altijd blijven...
je bent er niet meer,
al een half jaar niet meer
mijn hart doet zo'n pijn,
omdat je gewoon hier had moeten zijn
je bent nu daarboven
en wij hier beneden
waarom moest nu juist jij dit hebben,
en dan weet ik: alles heeft een reden...
ik mis je zo en dit overdrijf ik echt niet
oh ik zou zo graag 1keertje
de liefde van jou voor ons voelen,
maar dit gaat helaas niet
ik geef je in gedachten een dikke zoen
en we zullen voor altijd van je houden,
zoals geen ander ooit zou kunnen doen.
I love you, my little princess
reacties (0)